شناسهٔ خبر: 136899 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون توسعه و مدیریت منابع انسانی اداره کل راه و شهرسازی گلستان خبر داد؛

کاهش مصرف انرژی با نصب دیزل ژنراتور در اداره کل راه و شهرسازی گلستان

راه و شهرسازی گلستان معاون توسعه و مدیریت منابع انسانی اداره کل راه و شهرسازی گلستان از نصب و بکارگیری دیزل ژنراتور (برق اضطراری) با هدف ارتقا سطح امادگی و کاهش بار شبکه در این اداره کل خبرداد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (گلستان)، تقی باقری، معاون توسعه و مدیریت منابع انسانی اداره کل راه و شهرسازی گلستان اظهار کرد: بنابر تاکید استاندار گلستان بر صرفه جویی مصرف برق در دستگاه های اجرایی و استفاده از مولدهای تولید انرژی الکتریکی، اداره کل راه و شهرسازی گلستان به منظور کاهش مصرف انرژی و همچنین تحقق اهداف کارگروه مدیریت سبز، از این ظرفیت استفاده می کند.

وی افزود: با توجه به وضعیت کمبود تولید برق در کشور، برنامه کاهش مصرف و مدیریت مصرف با جدیت بیشتری در این دستگاه اجرایی در دست اقدام است.

باقری ادامه داد: با نصب ژنراتور برق و استفاده از آن در زمان پیک مصرف (ساعت 11صبح تا پایان ساعت اداری)، کمبود انرژی در ساعات پیک به طور قابل ملاحظه ای جبران خواهد شد.

معاون توسعه و مدیریت منابع انسانی اداره کل راه و شهرسازی گلستان همچنین گفت: هدف از این اقدام مدیریت مصرف و انتقال مصارف بالای برق به ساعات غیر اوج بار می باشد و کارکنان اداره کل راه و شهرسازی گلستان  با اقدامات مناسب نقش اثرگذاری در کاهش مصرف انرژی دارند.